Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 30, 2008
Image Size
794 KB
Resolution
1440×2479
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
101,968 (2 today)
Favourites
1,859 (who?)
Comments
360
Downloads
3,840
×
moar half life crap by makani moar half life crap by makani
I LIKE MY GORDON CUTE AND NERDY AND CUTE OK THANKS. Haha he has no muscles. And GMan is looking a little too thick/meaty there isn't he haha.
EDIT: Almost forgot Mossman! She is such a whore lol I like her :]

And yeah i included a gmod pic there sorry I find the inflator tool + anything on the mini map inherently hilarious.

I would clean some of these up some more but my tablet is currently in for repairs and I am impatient :C. Hence why I am compiling and uploading sketches of various age lol.
Add a Comment:
 
:iconredbrigand:
Hey, you're really good at drawing. Expressions especially.
Reply
:iconnorimori:
Aww, that last one is so saaaad… :(
Reply
:iconmunchenhausen:
I wanna know what they're saying in the middle two panels! :3
Reply
:iconyourfaithfulcaptain:
I'm fairly certain they're saying something along these lines:
G: Alyx, there's something I want to say.
A: Really?
G: You are a really amazing shot! No, really? How did you learn to do that?
A: MmHMmm...
Reply
:iconabrax88:
Abrax88 Jun 27, 2012  Professional Digital Artist
Hey, U're Great! The 2nd one was fantastic! XDXDXD
Reply
:iconashenecho:
AshenEcho May 28, 2012  Hobbyist
Love it!
Reply
:icontechnoshadowblood:
TechnoShadowBlood May 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
That pale, creepy ass guy always scares me when I watch GMOD videos..
Reply
:iconemi-chanishvixen:
Emi-chanIshVixen Apr 26, 2012  Hobbyist General Artist
*sees shirtless Gordon and FreemanXVance*

*instant +watch*
Reply
:iconky5:
KY5 Apr 23, 2012  Hobbyist General Artist
the pic in the top left of Gordon fleeing is me every time I see a AL guard in the nest level
Reply
:iconrinkusu001:
Can't believe I haven't faved this yet...

... and G-Man... holy crap.
Reply
Add a Comment: